Monday, May 16, 2011

#001 | kembali.

Assalamualaikum and a very good day to all.

Selamat kembali saya ke keluarga blogspot setelah beberapa bulan meninggalkannya, atas sebab-sebab yang tertentu. Saya memang. Banyak kali dah tukar blog. WTH kan? Sat layan yang ini, sat layan yang itu. Well, frankly to be said that this is the one that will be with me now. Sorry to all my readers, my previous followers. Saya hanya ingin keselesaan dalam memandang blog saya dan saya tahu ada yang di luar sana yang akan mengutuk, memaki dan mencaci saya. 

"Apa kena dengan kau ni? Asyik tukar-tukar? Sampai bila-bila pun tak ramai orang baca?"

Itu lah dia. Saya akan stick dengan blog ini. Hanya ini. Sekian, terima kasih.

buat blog-blog aku yang lama, selamat aku ucapkan.

Kepada rakan-rakan saya yang ada di luar sana, supportlah saya. 

Sekian.

4 comments:

syaimz said...

this is cool maaan.haha (:

mohdnabil said...

haha. thanks bro!

mad khaz said...

yeah!! support petak XD

mohdnabil said...

macam tu lah bro! HAHA.