Tuesday, May 17, 2011

#005 | penangan lembu hijau.

Assalamualaikum and a very good day to all readers.



Nama restoran dah pelik. Aku rasa, makanan yang dorang akan sediakan pun, mesti pelik-pelik. Dah lah ada patung lembu dekat depan restoran dorang. Ini makan daging lembu, air susu lembu. WTH?!

gambar google je, tak sempat nak snap gambar lembu ni tadi.

Namun sangkaan aku salah. Hari ini, merangkap tengah hari tadi, aku dan keluarga aku telah pergi ke restoran ini untuk merasa makanan mereka. Perasaan excited turut menemani aku untuk masuk ke restoran ini. First time masuk, aku diberi satu list dan kalau list ini hilang, kena bayar rm 200 tu.

"Ini pasar basah ke apa?"


Makanan mereka di susun mengikut senarai dalam list tu seperti, pizza, beverages, juices, crepe dan ada macam-macam makanan ada. Yang penting, halal dan ada orang melayu yang makan sama. Aku memilih beef pepperoni mushroom pizza, mashed potato dan ceremel ice blended sebagai makanan tengah hari. 

mashed potato dan ceremel ice blended.

Kenyang. Memang kenyang. 

Sekian.

No comments: