Friday, May 27, 2011

#018 | tempat makan pelik-pelik.

Assalamualaikum and a very good day to all readers.

Aku tak tahu kenapa aku tak boleh nak tidur sedangkan aku tidak tidur petang atau baring dengan jayanya di katil pada waktu petang. Aku belek-belek channel dekat televisyen dan ini yang aku jumpa.

Aiskrim tahi?

Ada semangat kamu-kamu semua nak makan makanan macam ini? Aiskrim coklat yang berbentuk tahi diletak di atas jamban. Memang aku teringat waktu melaburkan diri. Namun, ini menjadi tarikan pelanggan mereka di Taiwan. Mereka sudahpun membuka beberapa lagi cawangan atas sebab ramai yang suka. Ramai eh yang suka makan macam ini?


Makan dekat bath tub.

Comelnya jamban pink.

Macam public toilet pun ada.
Sedap :)

Pelik habiskan mereka ini? 

Sekian.




2 comments:

~Princess Nasuha~ said...

eiyyuuuwww,..~

Jom Masak Channel said...

geli gile. mmg aku takkan makan kot