Sunday, May 29, 2011

#020 | header.

Assalamualaikum and a very good day to all readers.

Frust tu memang ada lah tapi FC Barcelona is way better than The Red Army. Lionel Messi dan rakan-rakan memaksa anak buah Sir Alex Ferguson untuk kejar bola bukan kejar jaringan. Semangat nak kejar tu ada lah dari jalan-jalan kosong atas padang. Congratulations to The Catalans for winning their fourth european title. Aku tetap dengan Manchester United. Biarlah fans-fans dari kelab lain nak bising ke, nak maki ke, nak kutuk-kutuk ke, aku tetap menyokong Manchester United.

Aku tetap dengan korang. 

Akan tetapi ini bukan perbincangan utama kita. Kalau kamu-kamu tengok kat atas tu, aku ada hasilkan satu header baru. Aku nak ucapkan banyak terima kasih pada pemilik blog di bawah ini sebab cetuskan idea untuk aku mula buat sendiri. Biar simple tapi aku suka. 


Aku juga ingin berterima kasih kepada pemilik blog di bawah ini sebab pernah buatkan aku header yang comel. Aku tetap akan menghargainya.


Aku gembira pada hari ini. 

Sekian.

5 comments:

bact. said...

yeah ceni la kita mahu
nak melenting apa kan
GGMU
heheheh

mohdnabil said...

HAHA. gua professional. GGMU!

Jom Masak Channel said...

nice and simple..

K said...

ini lah terbaik, bukan glory hunter macam sesetengah fan man utd yang lain.

hehe. anti ggmu,haha :P

mohdnabil said...

kak eda : thanks! :)
khairul azri : macam aku cakap tadi, kawan tetap kawan. HAHA.