Wednesday, June 1, 2011

#025 | saya sudah, anda bila lagi?

Assalamualaikum and a very good day to all readers.

Hari ini bulan baru, semangat baru dan segalanya kalau boleh nak baru. Akan tetapi aku tetap aku, dan hari ini, tanggal 1 Jun, aku nak cerita sedikit. 

Aku tetap aku, cuba cari aku.

Aku ada masuk satu pertandingan ini. Nikon D5100 Photo Competition. Kalau nak menang tu, agak mustahil lah sebab dekat negara Malaysia dan serantau Asia yang lain, memang ramai photographer yang hebat-hebat. Aku tak tahu siapa yang hebat di sana, di situ dan di sinun. Aku pun saja nak masuk untuk suka-suka. Gambar aku tak adalah selawa mereka yang professional.

So, sekarang ini. Aku nak minta jasa baik kamu-kamu semua. Like gambar ini pada link yang aku akan letak di bawah nanti. Kalau tak menang, aku tak kisah sangat. Tolong ye? Ikan-ikan aku pun menyeru rakan-rakan mereka untuk like.


Sekian.

7 comments:

Izyan Balqis said...

cuba bagi yang dekat sket, ssh nk carik laa~ haha!

mohdnabil said...

Tak nampak ke? hee.

ekOnE said...

oyeahhh...easily i can fint mohd nabil...wakakakakaka []~~~

mohdnabil said...

fint?

ekOnE said...

*find~~kikik

bact. said...

pertandingan tu sampai bila ha??
gua nak masuk la..
sempat tak lg?

mohdnabil said...

eKone : HAHA.
bact : banyak lagi masa der. masuk cepat!