Monday, June 27, 2011

#049 | minggu kaki wayang #3 : Transformer 3.

Assalamualaikum and a very good day to all readers.

Gua seru kepada semua kaki-kaki wayang sekalian, ada robot-robot yang mau serbu panggung wayang. Filem ini sudah menempah semua perhatian penduduk-penduduk di dunia termasuk gua. Tengok sahajalah trailer mereka, mana boleh tak tengok?

besar-besar robot semua.

Yang paling mencuri perhatian gua sebenarnya, bukan si Bumblebee atau si Optimus Prime tetapi awek baru datang ke arena perang manusia dengan robot ni. Rosie Huntington-Whiteley nama beliau. Gua nak tengok macam mana beliau boleh survive macam si Megan Fox, awek ganas yang meninggalkan arena ini kerana bosan dengan bunyi mesin.

"Asyik robot je, gua nak scene kawen-kawen pula."

Gua dengar-dengar 29 Jun ni, robot-robot besar semua mau serang panggung wayang. 

Sekian.

No comments: