Sunday, June 26, 2011

#046 | tak sangka kan? #1.

Assalamualaikum and a very good day to all readers.

Gua hari ini berjalan-jalan bersama keluarga yang tercinta di Mid Valley Megamall, yang penuh dengan orang. Hari ni gua cuci mata, gua belek-belek kain, gua selak-selak kain. Gua tertarik dengan t-shirt Columbia. Smart seh.

Design lebih kurang, tapi gua tengok tu newest design.

Gua jalan dekat tempat pinggan mangkuk dekat dengan barang-barang tulis. Gua lalu, gua ada nampak seorang budak kecil. Budak kecil, comel, rambut ala-ala Justin Bieber kata kau. Sekarang memang fesyen rambut nak ikut budak tu eh? Terbaiklah dari budak berbelas tahun.

Gua jalan dekat dengan dia. Gua tengok dia pegang satu cawan. Gua ingat budak tu tertarik ke nak beli satu, sebab gua tengok cawan tu biasa je. Rupanya, budak kecik tu ugut mak bapak dia suruh beli yang apa yang dia nak. 

"Kalau tak beli, boboy pecahkan!"
*dialog ni gua reka, agak-agak macam ni lah yang dibualnya.

Gua rasa budak ni dah invent satu cara mengugut baru. Boleh gua cuba dekat mama gua bila gua nak beli baju tak dapat. Gua nak angkat yang mahal gila punya barang kaca. Hahahaha.

Tak sangka kan?

Sekian.

6 comments:

~Princess Nasuha~ said...

ko jgn r wat cmtu kat mak bapak ko,. hahaha

faiz bakar said...

gua rase kalau lu buat perangai mcm budak tu, emak lu sepak laju2 gua rase

aiman said...

boboy boboy~~

bact. said...

gua dapat budak kecik tu
mmg gua tendang.

kecik2 pndai ngugut ekkk

saya Shew said...

ek eleh budak tu. ingat mak dia tak mampu ke? wek.

nurayunni said...

ugut..hahaha