Thursday, June 30, 2011

#055 | kreatif kreatif.

Assalamualaikum and a very good day to all readers.

Gua baru je habis layan berus gigi gua sampai patah, macam-macam skill gua cuba tapi tak jadi. Gua memang frust betul lah. Gua siap lempar-lempar, kasi pusing itu Oral-B, dah 3 berus gua cuba. Kalau lu orang tak faham apa yang gua cakap ni, please refer to this.


By the way, gua dah berhenti dah. Sekarang, gua nak layan hamster pula sebab gua dengar taiko-taiko besar semua sekarang layan hamster pula. Mana lah tahu, nanti ada lawan-lawan hamster ke macam lawan ayam tu. Gua rasa memang kreatif lah, taiko-taiko yang layan hamster ni. Lu orang tak percaya?

Benda dah berzaman, tapi gua suka sebab kreatif.


Gua harap manusia kreatif tidak akan lapuk dimakan dek zaman.

Sekian.

2 comments:

NadiRah said...

haha..sengal vid tu..huhu

iela_fadila alias said...

haha,sugar glider xmo try?