Thursday, June 2, 2011

#026 | creep.

Assalamualaikum and a very good day to all readers.

Hari ini aku tak nak cakap panjang lebar dan aku ingin beri pandangan tentang satu fenomena. Ini fenomena busuk. Dah luas tersebar di seluruh negara. Dengar mulut orang sini, dengar mulut orang sana, baca blog orang sini, baca blog orang sana. Hot juga benda alah ini. Menarik nafsu aku untuk turut memberi pendapat dan kata-kata membina untuk beliau.

Kamu-kamu yang biasa dengan dunia online mesti pernah dengar pasal "budak perempuan empat belas tahun, mengaku dah tak ada dara, kecoh-kecoh dekat orang ramai." Anda familiar dengan situasi ini? Ini yang pertama di negara kita. Orang Malaysia ni bro, aku bukan cakap orang Tanzania ke, orang Britain ke, orang Utan. Terkejut tu adalah sebab kalau dah nama melayu, mestilah menganut agama Islam kan? Itu hadiah kot?

Kepada sesiapa yang tidak baca lagi pengakuan beliau, ini dia. 


Mungkin beliau rasa bangga beliau pernah melakukan aksi-aksi ilmu Biologi tingkatan 5. Mungkin juga beliau rasa beliau adalah yang paling berani diantara orang-orang yang pernah melakukan aksi-aksi larangan dengan memberitahu kepada orang ramai. 

Apa yang aku boleh ulas di sini.

"Amereka mu tino, amereka!"

Creepy aku rasa. Dunia dah nak kiamat rasanya.

Sekian.

4 comments:

K said...

yup,it creep me out.

wonder how our future would be.

*sigh*

bact. said...

kahkahkah
amereka pon respek kalo 14 tahun dah main2
kah2

Anyyss Shuhaimi said...

aku lak yang rasa malu...:(

mohdnabil said...

Khairul Azri : gua pun tak tau.
Bact : Amereka pun tak mau lah kecoh-kecoh dekat orang ramai. HAHA
Anyyss : Itulah, macam-macam jadi sekarang ni.